Dag-1

Nu har datorn äntligen börjat fungera och då ska jag ta och pressentera mig.

Jag heter Sanna Maria Vannar och är 15 år. Jag bor i ett rött hus i Lappstan i Jokkmokk. Jag har en mamma och pappa och en lillebror och Siva våran hund. Jag gillar att vara ute, djur, åka skidor och pyssla. När jag blir stor så vill jag bli renskötare men jag vet att det inte är så lätta att leva på det så jag får se vad som kommer att hända i mitt liv. Jag älskar att fara upp till fjälls och märka kalvar och att vara på skilljningar. Hela mitt liv består av att vara med renar vilket jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken fin header och blogg du har Sanna! :)

2010-12-28 @ 19:39:41
URL: http://piaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0