Min plan funkar inte

Jag som hade en så fin plan fast ingen är ju hemma i helgen så den funkar inte:(
Planen var att vi skulle kidnappa jossan hem till mig och sen överaska henne för att hon fyllde år:)

Vi har ju prao nu så jag har praoat på ajtte och vi fick leka med två småbarn och sen så skulle Elina visa oss runt på hela Ajtte tillochmed i källaren. Jag tycker att Ajttes källare är läskig dom har massa frysar och nere som dom har gamla saker i det finns också gamla kroppsdelar där i.

Elina låser upp ena dörren till ett rum och visar hur långt in den går det är kolsvart så vi ser ingenting. plötsligt så hör vi bara hur det skramlar inne i rummet och då säger Elina nu går vi upp. Efter ett tag ska jag och jossan åka ner med hissen med en massa post, elina springer ner för trappan och sen skrämmer hon oss så efter denna prao så är jag livrädd att gå i ajtte själv.

                        picture 1
                          
                Tro det eller ej men i detta hus spökar det

ses


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, det är läskigt. Jag är rädd att vara själv överhuvudtaget efter det :O

2010-10-23 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0