Dag 3 mina föräldrar

Áhttje/pappa heter Per Anders och är renskötare och han älskar verkligen det han jobbar med. Det är honom jag är lik mest. Han tillbringar många timmar i garaget men när han är inne så bryr han sig om oss också. Han kan vara arg ibland men oftas glad. Han vet att tjejer kan göra lika mycket i renskogen som killar så därför får jag oftast följa honom på allt som handlar om renar när jag har tid. Han peppar alltid mig med allt även om det är renar eller gymnasieval.





Enna/mamma heter Elisabeth och hon är också renskötare fast inte lika aktiv som pappa. Det är hon som alltid ställer upp. Hon är en mamma som all borde ha bryr sig när man ska bry sig och bryr sig inte när man inte ska bry sig.






Jag älskar mina föräldrar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0