Lördag!

Det har varit super idag! PÅ morgon så for jag ut och gick med min kalv när jag kom in så gjorde jag mat, suovasbierggo. Sen så skulle jag och mamma ut och plocka slappo, det kändes så ensamt att fara med bara mamma så jag ringde och frågade om Jossan ville följa och det ville hon. Vi körde med bil efter Haikok vägen och sen med skoter. Vi hittade inte så mycket slappo men det var ändå kul att köra skoter :) När jag kom hem så fikade jag och sen så for jag ut och åkte skidor vilket jag trodde skulle bli kul, jag hade jätte bakhalt så efter ett tag så jedde jag upp. och nu sitter jag här.

Imorgon ska jag och Jossan kanske fara och plocka mer slappo med skoter vid storknabben.
Så nu vet ni hur min helg ser ut.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0