Happy

Har inte hunnit skriva på jättelänge haft mycket med skolan och massa andra saker som jag varit tvungen att göra. Ni får en liten summering av dom senaste dagarna.

Fredag: Slutade tidigt så jag Jossan, Ellen och Julia gick till mig och skar frukt som vi sedan doppade i choklad. Vi spelade spel och hade riktigt kul. På kvällen for jag och Ellen och åkte madrass i brantbacken, det är ingen annan som förstår hur roligt det är att åka madrass men det är deras eget fel så.

Lördag: Åkte till Gällivare för att där pågick Same SM. Jag tävlade inte men ångrar det lite för när jag väl stod där då kände jag vilken lust jag fick att tävla igen. Så jag har lovat mig själv att nästa år ska jag vara med. Senare på kvällen for jag till Ellen och även Emelie kom dit vi mös och pratade.

Söndag: For jag ut och körde skoter med massa folk. Vi tolkade även med bob och åkte bob nedför slalombacken. Tänk att man kan ha så kul fast man är 16 år! Fick prata med en underbar person som gjorde hela min dag glad:) Till middag åt vi på smedjan, Antaris födelsedags middag eftersom att han åker till Canada på torsdag och fyller år på fredag.

Måndag: Var på skolan och sedan for Jag, Emma, Agnes och Sara till Agnes. Där körde vi hundar och tog det bara lugnt.

Vilka underbara dagar jag har haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0