Svettig och sliten!

Hela dagen har jag jobbat. For till Skabram och slet. Eftersom att det bara var jag och Jonas så blev det mycket jobb och när vi var färdiga var båda två helt slut och svettiga. Men bara för att jag älskar att jobba med renarna så gör det ingenting :) En possitiv sak är att jag har lärt mig att vacinera renarna.

När många for till påmatningen för att hämta mer renar passade jag och Jonas på att busa lite. Vi knöt ihop Agnes Emma och Sara i benen och dom tog sig ingen stans. Det var dagens skratt.
Har också fåtte en jättefin komplimang av en person
-Man blir så glad när man seer dig, du ser alltid så glad ut
Jag: -Men jag är alltid glad











Efter att jag varit i skabram så for jag Emma Sara och Agnes ut och körde hundar, då blev man ännu tröttare. Tänkte ta foton och lägga upp men kameran på telefonen ville inte samarbeta med mig så det blev inga bilder. Blir väl att gå och sova snart efter allt detta jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0