Släkten är bäst!

Eftersom att jag är bland de yngsta så får jag alltid höra av mina släktingar att de håller koll på mig. Det känns skönt att veta att de finns där och bryr sig om mig. Även fast vi inte pratar så ofta vet jag att jag alltid kommer kunna gå till dem om det är något, de lyssnar alltid och stöttar en. Jag litar på dem och vet att det jag berättar kommer inte komma ut.
Jag ser upp till många av dem och många är min förebild.
Vi ställer alltid upp för varandra.
Samma förtroende har de för mig, de vet att om det är något så är det bara att komma till mig.
 
Hoppas ni har en lika bra relation till era släktingar som jag har för den är guld värd! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0