Saminuorra!

I helgen var jag på Saminuorras årsmöte. Det var den roligaste helgen på länge! Har lärt känna mycket nytt folk och blivit bättre män med vissa. Vi har dansat, skrattat, lekt, pratat, diskuterat intressanta ämnen och haft extremt kul. Shit vad jag är taggad för Ankarede nu, att få träffa allt folk och att få dansa.
Förut hatade jag att dansa men nu börjar jag tycka att det är ganska kul bara det att jag är så dålig på att dansa, mamma får ha en liten mini kurs för mig :)

Enda minuset för årsmötet är att jag har blivit mer förkyld än när vi for dit. Det beror ju förståss på lite sömn och att man var tvungen att vara ute när det blåste iskallt. Det är helt lätt värt att fara på Saminuorra även om man får en förkylning på köpet!



BÄSTASTE GÄNGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0