Tillbaka i verkligheten!

Har som sagt haft höstlov och inte brytt mig ett enda skit i bloggen eller något annat. Vilket innebär att jag har ganska mycket att plugga just nu. Lovet har iallafall varit underbart och välbehövligt.
Fredag åkte vi till Luleå till mammas kompis, shoppade och åt god mat. Vi var även och plockade ännu mera lav till vintern. Kom hem på tisdag. Om man är i lule så sällan som jag så behöver man flera dagar för att handla allt man behöver, handlade allt från hundmat till kolttyg till täcken och massa annat.
 
Fram tills nästa fredag så tog jag det bara lugnt. På fredan så åkte jag, Agnes, Sara, Sunn Inga, Ibbalina, Roger å Anna och badade i Boden. Det var så sjukt längesen jag var där o badade, det var superkul. Resten av veckan har jag bara tagit det lugnt och gjort lite småsaker, bland annat varit på kalas.
 
Detta lov har varit super bra:)
Fick en plötslig längtan till fjälls! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0