Lite mer än en helt vanlig helg!

För ihelgen har jag haft Agnes-Maria helg. Det började på fredagen med världens träningspass, trodde jag seriöst skulle dö där ett tag. For till Agnes och hade sushi mys. Där vid tio på kvällen kommer vi på att Agnes ska sova hos mig så vi börjar gå mot mig, väl hemma ligger vi och pratar och äter godis. Inser på morgonen att klockan är tjugo i tio och får nästan panik av att jag sovit så länge. (Brukar aldrig lyckas sova så länge och om jag sover så länge så tycker jag att jag sovit bort hela dagen) Petar lite på Agnes för att hon ska vakna men det gör hon inte så jag ger upp. Resten av dagen hjälper vi mamma med att rensa bodan och spelar lite spel. På kvällen så far vi ut och spionerar lite men eftersom att det inte är några ute så blir det mest att vi bara går omkring.
 
Älskar att vara med Agnes för då får jag ta fram den barnsliga delen ut av mig och leka :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, är jag barnslig? :O <3

Svar: Sa jag det? ;)
None None

2012-10-14 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0