60års kalas

I helgen har jag varit på 60 års kalas. Min siessa fyllde 60 så hon hade ordnat kalas i Stora Sjöfallet. Det var supertrevligt, vi var cirka 24 pers. De som var där betyder mycket för min siessa och även för mig eftersom att de flesta var mina närmaste släktingar. På fredag kväll så åt vi massor med mat och tårta, hade trevligt och pratade. På lördag morgon så for vi över till andra sidan av stora luleälv och tittade där min pappa och mina siesá bodde när dom var små. Sen var vi och tittade på sjöfallet. På vägen hem åkte jag med Ebba och det var mysigt att få prata med henne. :)
 
Under denna helg har jag förstått hur mycket karinsiessa betyder för mig. Hon har varit som en extra mamma för mig, brytt sig om mig och lärt mig så mycket. Hon berättade hur mycket jag och mina kusiner betyder för henne och då fick jag tårar i ögonen.
 
DENNA HELG VAR SUPER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0