coopertest

Enda lektionen som jag hade idag var idrott och då hade vi coopertest. Eftersom att jag fortfarande är förkyld så skulle jag gå och jogga. Men idoten i mig kom fram till att jag skulle jogga hela vägen, fast jag tog det riktigt söligt. Får väl se imorgon om det blev sämre eller bättre. Ska göra om testet till våren för jag vet att jag kan så mycket mer än vad jag gjorde.
 
Väl hemma skulle vi dela på pengarna från sålt kött. Lite roligt att se hur både dom äldre och yngre gubbarna delade, det fanns ingen logik i det hela och som vanligt var jag tvungen att rycka in. Men ett gott skratt fick jag iallafall :)
 
Imorgon bär det av till Luleå för å titta på deras universitet. Resten av helgen vet jag inte vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0