Tänker på dig varje dag!

Jag har inte ens kännt dig i ett år men det känns som om jag har levt hela livet med dig. Det klickade på en gång. Alla fina minnen vi haft tillsammans. Jag har ännu inte förstått att du lämnade mig.
Kommer aldrig att glömma dig, din röst och ditt leende som värmde hela mig.
Du är den finaste jag nånsin träffat, speciell på ett sätt som inte går att förklara.
Du sa att du älskade mig och jag vet att du menade det. 
Vi hade hela livet framför oss, så mycket vi ville göra tillsammans.
Jag vet att vi inte kommer att träffas nåmer men i mina drömmar finns du kvar.
Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. 
Du lämnade mig utan att säga hej då!
 
 
 
Vet att jag måste gå vidare men det är svårt att bara glömma.
Hur ska jag hitta någon som är lika bra som du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0